Dat begint met 100% inzicht in het volledig elektronische proces. Je volgt als DAK-lid al je hypotheekdossiers in je persoonlijke Hypotheekportaal bij DAK.
Hebben wij offertevolmacht van de geldverstrekker waar je de aanvraag wilt laten doen? Dan doen wij binnen één werkdag een renteaanbod. Wij hebben die volmacht van alle geldverstrekkers die ermee werken. Hebben we geen offertevolmacht, dan zijn we natuurlijk afhankelijk van de doorlooptijd van de geldverstrekker.
Wil je voor maatwerk een aanvraag met ons voorbespreken, bijvoorbeeld als je klant een pand deels zakelijk en deels privé wil gebruiken? Dat kan. Onze senior-acceptanten doen het zoekwerk in de hele markt. Zo kom je samen tot gepersonaliseerde oplossingen voor klanten.
Hebben wij het getekende rentevoorstel met alle stukken ontvangen? Dan beoordelen we de aanvraag binnen één werkdag.
Is het dossier volgens de acceptant compleet en in orde? Dan sturen we het door naar de geldverstrekker voor finaal akkoord. Zowel per email als in je persoonlijke Hypotheekportaal houden we je op de hoogte van de status. Wij zetten ons in om het finaal akkoord zo snel mogelijk te krijgen.
In je Hypotheekportaal vind je alle actuele informatie en de voortgang van je dossier. Ook heb je toegang tot de actuele rentes, voorwaarden, vergelijkers en formulieren. Maar omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers, kun je hieraan geen rechten ontlenen.