Betaalgemak

Nadat u bent ingelogd kunt u:
  • uw documenten inzien en downloaden;
  • gemakkelijk betalen via iDEAL;
  • zelf kiezen of u de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen;
  • per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang inzien en downloaden.
 
Postverzending en iDEAL-betaalservice via Postex

DAK Intermediairscollectief is samen met uw verzekeringsadviseur continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u de post ontvangt, zoals u dat wilt. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk. Tevens krijgt u ook de gelegenheid om een betaling via iDEAL uit te voeren in een beveiligde omgeving. Met alle betaalgegevens voor u klaargezet, kunt u direct betalen.

Samen met uw verzekeringsadviseur bieden wij u deze oplossing. We doen dit in nauwe samenwerking met Postex; een innovatief bedrijf dat deze dienstverlening al jaren aanbiedt.

Vragen?

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Hieronder staan de meest gestelde vragen voor u op een rij. Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken, of heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met uw verzekeringsadviseur.

Wanneer u uw verzekering digitaal aangevraagd heeft, of u e-mailadres aan uw verzekeringsadviseur doorgegeven heeft, ontvangt u voortaan uw correspondentie digitaal. Hierdoor ervaart u direct het gemak van de digitale postverzending.

Wanneer wij geen e-mailadres hebben, verandert er eigenlijk niets, u krijgt er alleen iets bij. U ontvangt nog steeds alle correspondentie, zoals polissen, brieven en facturen. Daarnaast ontvangt u naast het poststuk ook een voorblad met een unieke (tijdelijke) code om de poststukken ook digitaal in te zien.

In plaats van een nota ontvangt u vanaf mei 2017 voor betaaldocumenten een nota met iDEAL-betaalmogelijkheid. Door het scannen van de QR-code of door in te loggen met uw unieke code kunt u het openstaande bedrag eenvoudig en snel betalen.

Postex is een bedrijf dat de poststukken met het logo van uw verzekeringsadviseur verzendt. Traditionele post en digitale verzending is beide mogelijk. Daarnaast wordt een iDEAL- betaalservice geboden aan u als klant. Voor meer informatie kijkt u op www.postex.com.

Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie voldoen.

De wijziging in de verzending biedt nieuwe mogelijkheden. Zoals u hierboven heeft kunnen lezen is het ook mogelijk om aan te geven of u de post van uw verzekeringsadviseur voortaan per e-mail wenst te ontvangen. U kunt zelf uw ontvangstvoorkeur bepalen, per post of via e-mail. Via de unieke code op het voorloopblad kunt u inloggen en dit ingeven.

Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en zal uw gegevens zorgvuldig behandelen. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze ook nooit aan derden! Wilt u meer weten over Postex? Kijk dan op: www.postex.com.

Ja, voor de herkenbaarheid hebben wij het logo van DAK Intermediairscollectief toegevoegd. DAK verzorgt voor uw verzekeringsadviseur de administratie en incasseert de verzekeringspremies.

Nee, dat is helaas niet meer mogelijk. U kunt eenvoudig en snel het bedrag overmaken via iDEAL of internetbankieren. 

Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button 'Vorige' hebt geklikt. In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.

 

 

 

Zoek een adviseur bij u in de buurt

Omdat u persoonlijk advies verdient.

Er is altijd een adviseur bij u in de buurt.

Zoek uw adviseur