Werken bij DAK

Bij DAK ben jij hét aanspreekpunt voor de adviseur en de spin in het web van de financiële dienstverlening. Doordat je heel divers contact hebt met collega’s, adviseurs en ruim 170 verschillende maatschappijen, ziet elke dag er anders uit. Bovendien zijn er tal val opleidingsmogelijkheden en krijg jij alle ruimte om je binnen de financiële dienstverlening verder te ontwikkelen.

Bij DAK houden we er van om snel te schakelen en daarom zoeken we altijd naar mogelijkheden om onze leden positief te verrassen. Zo zetten we samen die extra stap en zijn we betrouwbaar, betrokken, resultaatgericht en vooral verrassend.

Kijk hieronder hoe jij kunt bijdragen aan het succes van DAK!

Jij bent het rechtstreekse aanspreekpunt voor onze leden en daarom ben je klantgericht, accuraat en vooral kwaliteitsbewust. Als hypotheekacceptant heb jij doorzettingsvermogen en passie voor het vak. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • het beoordelen, verwerken en completeren van hypotheekdossiers;
  • het onderhouden van telefonisch en schriftelijk contact met onze leden en geldverstrekkers;
  • het actief meedenken en het doen van voorstellen ter verbetering van de werkzaamheden en processen op de afdeling.
Bekijk

Jij bent initiatiefrijk, ondernemend, zelfstandig, pro-actief en woonachtig in de regio Zuid Nederland. Creëer en zie je kansen in de huidige markt, heb je minimaal 2 jaar werkervaring in de B-to-B markt en ben je communicatief een ster? Kom dan jouw waarde toevoegen als accountmanager in ons team!

Als accountmanager ben jij met name verantwoordelijk voor het werven van nieuwe relaties. Daarnaast intensiveer je de samenwerking met een aantal bestaande relaties. Jij weet als geen ander hoe je een relatie uit kan bouwen tot een preferred supplier relatie. Met jouw kennis en overtuigingskracht  kun jij nieuwe klanten werven om de samenwerking met DAK aan te gaan. Samen met je team ben jij verantwoordelijk voor een optimale klanttevredenheid.

Bekijk

Jij hebt een oplossingsgerichte houding en bent een echte alleskunner. Jij bent een vliegende keep in de organisatie en vindt het leuk om mensen te helpen met complexe vragen. Jij bent vooral klantgericht en daarom sta je altijd paraat voor facilitaire ondersteuning. Als medewerker bedrijfsbureau ben je betrokken bij alle verschillende afdelingen en ben je verantwoordelijk voor het volgende:

  • helpdeskondersteuning;
  • werkplekbeheer;
  • beheer telefooncentrale, printers en overige kantoorapparatuur;
  • het onderhouden van contacten met externe leveranciers;
  • facilitaire taken.
Bekijk

Jij bent klantgericht, accuraat en vooral commercieel en kwaliteitsbewust. Als senior acceptant voor de particuliere markt heb jij echt passie voor het vak en ben je verantwoordelijk voor:

  • het beoordelen, offreren en verwerken van nieuwe aanvragen en mutaties;
  • het beheer van de relatie- en polisgegevens;
  • het telefonisch en schriftelijk contact met onze leden en verzekeraars;
  • het actief meedenken ter verbetering van de werkzaamheden en processen op de afdeling;
  • de kwaliteit en de processen op de afdeling.
Bekijk

Jij bent nieuwsgierig, enthousiast en vooral klantgericht. Als medewerker van ons Service Center Hypotheken wordt je ingewerkt op de hypothekenafdeling en kom je in aanraking met alle aspecten die bij een hypotheekaanvraag komen kijken. Zo houdt jij je bezig met diverse werkzaamheden binnen het hypothekentraject en maak je kennis met verschillende producten en maatschappijen. Jij bent verantwoordelijk voor onder andere het volgende:
•    Controleren en verwerken van hypotheekaanvragen;
•    Uitbrengen van hypotheekoffertes/ rente-aanbod in volmacht systemen;
•    Indienen van hypotheekaanvragen bij niet-volmacht partijen;
•    Actief bewaken van het aanvraagtraject;
•    Onderhouden van telefonisch en schriftelijk contact met onze leden en geldverstrekkers;

Bekijk

Ben jij accuraat, klantgericht en heb je ervaring  in de financiële dienstverlening? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als medewerker Front-Office ben je verantwoordelijk voor:

  • telefonisch contact tussenpersonen & maatschappijen
  • behandelen vragen over boekingsnota’s
  • behandelen vragen n.a.v. de rekening-courant
  • behandelen vragen n.a.v. de prolongatie
  • behandelen algemene vragen over postbehandeling
  • tijdige en correcte (mutatie)verwerking van wijzigingen n.a.v. intermediair post
  • bewaken kwaliteit Back-Office werkzaamheden gerelateerd aan Front-Office werkzaamheden

Bekijk

Je bent in deze functie onder andere verantwoordelijk voor een tijdige en correcte (mutatie)verwerking van polissen. Je ondersteunt het intermediair met administratieve diensten, verwerkt wijzigingen in portefeuilles en behandelt inkomende en uitgaande post.

Bekijk

Staat er bij 'actuele vacatures' momenteel niets voor jou bij? Heb je wel zin om bij DAK aan de slag te gaan? Laat dan je cv én motivatiebrief achter via hr@dak.nl zodat wij contact met je kunnen opnemen als er zich voor jou een interessante vacature voordoet. 

Bekijk
Werken bij DAK

Klaar voor de volgende stap?

Bekijk alle vacatures en solliciteer direct op jouw nieuwe baan!

Alle vacatures