Mutatieformulier

Heeft u een wijziging met betrekking tot uw kantoor? Dan kunt u dit formulier gebruiken om de wijzigingen door te geven. De Ledenservice van DAK neemt dan contact met u op om de wijziging(en) door te nemen.

Bij vragen kunt u terecht bij de Ledenservice van DAK, telefonisch op 030-666 0000 en per e-mail op ledenservice@dak.nl

Let op dat er bij een een rechtsvormwijziging, naamswijziging of het af- en toetreden van een vennoot- of aandeelhouder er onderstaande documenten toegevoegd moeten worden.

  • Kamer van Koophandel uittreksel
  • Beroepsaansprakelijkheidsverzekering polis
  • Geldig identiteitsbewijs eigenaar/eigenaren
  • Kifid register
  • AFM register
Eigendomswijziging

Het lidmaatschap van DAK is persoonlijk en niet overdraagbaar. Dit houdt in dat bij een eigendomsoverdracht het lidmaatschap opnieuw aangevraagd dient te worden en wordt er beoordeeld of het kantoor nog steeds aan de lidmaatschapseisen voldoet.

Het aanmeldingsformulier kunt u hier vinden.

Algemeen
Mutatie
Het nieuwe naam van uw kantoor. Let op de documenten die opnieuw aangeleverd moeten worden.
Naar welke rechtsvorm wijzigt uw kantoor? Let op de documenten die hiervoor aangeleverd moeten worden.
Let op de documenten die hiervoor aangeleverd moeten worden.
Geef hier het nieuwe (post-)adres op.
Vul hier het nieuwe IBAN rekeningnummer in.
Welke wijziging wilt u doorgeven?
Documenten
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Ondertekening