MyOffice

Waar administreert u uw polissen? DAK biedt u graag een alternatief, want met ons administratiepakket MyOffice heeft u voor € 65 per maand al uw volmacht polissen, provinciale polissen en uw eigen agentschappen in één pakket samengebracht.

Ons administratiepakket is samen met collega-adviseurs speciaal voor u ontwikkeld om tot een administratiepakket te komen dat het best aansluit bij de wensen van een DAK-lid. Zo beschikt u over de best passende oplossing die u kosten bespaart, omzetgroei laat realiseren en klanttevredenheid verhoogt.

MyOffice is geïntegreerd in het portaal DAK Verzekeringen waardoor u altijd en overal toegang heeft tot uw polis administratie. Ook kunt u heel eenvoudig zaken doen met DAK Volmacht en DAK Provinciaal en neemt DAK de administratie van deze polissen voor u uit handen.

Een concurrerend administratiepakket
Met MyOffice beschikt u voor € 65,- per maand (excl. BTW) over een zeer concurrerend pakket met alle standaard functionaliteiten die u van een administratiepakket verwacht. Zo kunt u uw relaties, verzekeringen, schades en werkvoorraad beheren. Ook heeft u diverse mogelijkheden om vanuit het pakket uw klanten periodiek te informeren met voorgeprogrammeerde e-mailsjablonen en gepersonaliseerd briefpapier.

Uw polissen direct bijgewerkt
De polissen die u via DAK Volmacht en DAK Provinciaal heeft lopen worden in MyOffice altijd up-to-date weergegeven. Voor de polissen die niet bij DAK zijn geadministreerd bevat het pakket koppelingen om de informatie eenvoudig in het systeem bij te werken. Zo is MyOffice geschikt om via uw ADN postbus berichten van verzekeraars te verwerken. Zodra er een mutatie of prolongatie plaatsvindt is uw systeem met één druk op de knop bijgewerkt. Ook kunt u dankzij de koppeling met Aplaza heel eenvoudig documenten koppelen aan uw polissen.

Meteen aan de slag?
MyOffice is gebruiksvriendelijk en wordt verder ontwikkeld met functionaliteiten die uw werk als adviseur vergemakkelijken. Vraag hier direct MyOffice aan of stuur een e-mail naar bedrijfsbureau@dak.nl.

MyOffice aanvragen

Ga nu aan de slag met MyOffice!

Aanvragen

Ondersteuning

Data converteren van uw oude systeem naar MyOffice gaat in overleg met de collega's van het DAK Bedrijfsbureau. U kunt de inleessjablonen hierboven gebruiken voor het aanleveren van uw data. U kunt kiezen om alleen uw relaties of ook de daarbij behorende polisdata over te zetten van uw oude systeem naar MyOffice.

Het conversietraject voor polisdata wordt in overleg met u afgestemd. De door u aangeleverde data uit het sjabloon lezen wij in een beveiligde testomgeving. Zo testen wij vooraf of de conversie goed verloopt en kunt u ons nog voorzien van opmerkingen en aanpassingen. Nadat u uw goedkeuring heeft gegeven worden de gegevens definitief geconverteerd naar MyOffice. Het testen, afstemmen en converteren van uw polissen naar MyOffice kost veel tijd. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om voor de conversie van polisdata een vergoeding te vragen. De hoogte van de vergoeding stemmen we samen af en is afhankelijk van de grootte van de conversie.

MyOffice is geschikt om ADN berichten van verzekeraars te verwerken en de polisinformatie in uw systeem bij te werken. Heeft u een ADN postbus en vindt er een mutatie of prolongatie plaats, dan is uw systeem met één druk op de knop bijgewerkt. Ook kunt u dankzij de koppeling met Aplaza heel eenvoudig documenten vanuit uw ADN postbus koppelen aan uw polissen. Neem hiervoor contact met ons op.

Voor het aanvragen van een ADN postbus worden vanuit de leverancier (Solera) standaard kosten berekend. De kosten voor een postbus bedragen €85,50 per maand voor het ontvangen van ADN berichten én documenten die door Aplaza worden geleverd. Wilt u alleen gebruik maken van de levering van documenten, dan kost een postbus €29,65 per maand.

DAK Bedrijfsbureau helpt u graag met de aanvraagprocedure en technische inregeling zodat u snel aan de slag kunt. Nadat uw postbus is aangevraagd moet deze geschikt gemaakt worden om berichten te ontvangen en te koppelen aan de polissen in MyOffice. Na de technische inregeling ontvangt u van ons de handleidingen voor het gebruik ADN en/of Aplaza. 

In MyOffice kunt u standaardberichten gebruiken om uw klanten te informeren, bijvoorbeeld als u periodiek de verzekeringen van uw klant evalueert. DAK kan voor u sjablonen inrichten in MyOffice. In een nieuw e-mailbericht kiest u een standaardsjabloon zodat u het bericht snel kunt opmaken en verzenden. De gegevens van uw klant en/of de polissen worden automatisch aan het bericht toegevoegd. Neem contact met ons op voor het afstemmen van de sjablonen in uw huisstijl.

De collega's van DAK Bedrijfsbureau helpen u graag met extra uitleg of ondersteuning. Neem contact met ons op via 030 - 666 00 09 of bedrijfsbureau@dak.nl.