Biedt uw klanten meer service en win tijd met Mijn Hypotheekdossier.

Doordat uw klanten online meer zaken zelf kunnen regelen, zijn er minder administratieve handelingen en bezoekmomenten nodig. Zo wint u tijd in het proces van oriëntatie tot acceptatie. Daarnaast kunt u de bemiddeling uitbesteden aan DAK, zodat u meer ruimte krijgt om u te richten op het persoonlijke contact en het advies.

Vanaf uw website komen uw klanten in een beveiligde omgeving waarin zij zich online kunnen oriënteren en de voorinventarisatie voor de hypotheekaanvraag doen. Allemaal op het moment dat voor uw klant het beste uitkomt en lekker thuis vanaf de bank!

Tijdens de voorinventarisatie in Mijn Hypotheekdossier kunnen uw klanten gebruik maken van de Ockto-app. Met Ockto worden de gegevens die bij de Belastingsdienst, UWV en Mijnpensioenoverzicht.nl bekend zijn automatisch opgehaald en ingevuld. Hiermee wordt de voorbereidingstijd flink ingekort en is uw klant met 20 min klaar met de voorinventarisatie.

Voor het aanleveren van de benodigde dossierstukken hoeft uw klant voortaan niet meer bij u op kantoor te komen of per e-mail te versturen.

Via de beveiligde omgeving van Mijn Hypotheekdossier kan uw klant direct de documenten uploaden en versturen. Zo wordt uw klant ook op de hoogte gebracht van de voortgang en krijgt hij bericht als er een indicatief voorstel of hypotheekofferte klaarstaat.

Als iets nog niet in orde is, kan uw klant dit zelf inzien en via zijn account opnieuw aanleveren.

Met Mijn Hypotheekdossier bieden wij u ook de gelegenheid om de bemiddeling uit te besteden aan DAK.

Nadat u de hypotheekaanvraag bij ons heeft ingediend, nemen wij op uw verzoek de verdere bemiddeling met de klant over en schakelen wij samen met uw klant om het dossier compleet te krijgen. Zo heeft u meer tijd voor andere werkzaamheden, zoals het persoonlijke contact en advies met uw klanten.

Mijn Hypotheekdossier biedt u de ruimte om nieuwe prijsmodellen te hanteren om te concurreren met grootbanken en online aanbieders. U kunt werkzaamheden uitbesteden aan uw klant en ervoor kiezen om de bemiddeling te laten verlopen via DAK. Dit kunt u naar uw klant vertalen als premium service of tijdwinst.

  • Op basis van uw tijdbesparing
    Door de zelfwerkzaamheid van de klant bespaart u tijd. Wat resulteert in een voordeel voor uw klant.
  • Op basis van uw premium service
    Uw klant geniet extra service doordat hij sneller data kan verzamelen, documenten kan uploaden en de status online kan volgen.
 

Direct aan de slag

Bestel nu Mijn Hypotheekdossier, dan zetten wij de online omgeving voor u klaar in uw huisstijl en kunt u meteen aan de slag.

Bestel nu