Een overzicht met informatie over het coronavirus

DAK volgt de ontwikkelingen rondom de uitbraak van het coronavirus op de voet. Naar aanleiding van uitspraken van het RIVM treffen wij en onze businesspartners de nodige maatregelen om de verspreiding van het coronavirus te beperken en onze dienstverlening op een veilige en verantwoorde manier voort te zetten.

Veelgestelde vragen

Reis- en annulering

Antwoorden voor uw klant
Lees meer

Rechtsbijstand verzekering

Antwoorden voor uw klant
Lees meer

Hypotheek-aanvragen

Werkwijze en verwerkingstijden
Lees meer

Medewerkers werken zoveel mogelijk thuis

Met ingang van deze week werken medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis. Tot nader bericht van het kabinet blijft dat zo tot in ieder geval 28 april. De systemen van DAK zijn hier volledig op ingericht, dus we zijn ook met deze maatregelen goed voor u bereikbaar!

Productiesystemen altijd bereikbaar

Ook in de bereik- en beschikbaarheid van onze productiesystemen verandert er niets. De systemen van DAK zijn beschikbaar via ons extranet WijzijnDAK.nl en werken volledig in de cloud, zodat u en onze collega’s hier overal en altijd toegang toe hebben. Ook Mijn Hypotheekdossier en het administratiepakket MyOffice zijn online voor u beschikbaar en worden actief ondersteund vanuit ons bedrijfsbureau. 

Afspraken afgelast

Alle bezoekafspraken bij u en bij ons op kantoor worden voorlopig afgelast. Onze accountmanagers nemen persoonlijk contact met u op om dit met u te bespreken. Samen kijken wij naar oplossingen om geplande afspraken telefonisch te doen of, indien nodig, fysieke afspraken te verplaatsen, vooralsnog tot na 28 april. 

Trainingen en events

Ook events bij DAK zijn afgelast. Dit geldt voor de trainingen en academies voor verzekeringen en hypotheken. Zodra de rust is wedergekeerd nodigen wij u weer graag uit en heten u welkom bij DAK. Zodra hier meer over bekend is informeren wij u.

Tot slot

  • Het is belangrijk dat we elkaar helpen en ondersteunen;
  • DAK doet er alles aan om onze dienstverlening aan u te blijven borgen;
  • Heeft u vragen? Neem contact op met uw vaste contactpersoon of bekijk hier de contactgegevens per afdeling.

Laatste update: 6 april 2020

Contact

Ook nu staan onze collega's voor u klaar. Bekijk hieronder de contactgegevens per afdeling.

Contact

Terugkeerhulp voor gestrande Nederlanders

Nederlanders in het buitenland kunnen zich per direct melden op bijzonderebijstandbuitenland.nl.

Lees meer

Aanpassing in contact met schade experts en herstellers.

Het coronavirus heeft ook impact op de afhandeling van schades.

Lees meer